Autor: 021.rs

Novi Sad
07.02.2024.
13:58 > 14:09
Javno gradsko saobraćajno preduzeće reagovalo je na saopštenje pokreta Bravo u kom se kritikuje novi sistem naplate u gradskim autobusima u Novom Sadu.
  • Zokins

    08.02.2024 00:31
    @Deki
    Nije u pitanju masa nego dupli aršin za plaćanje iste usluge. Kada se odvojiš od nazadne sise nadam se da ćeš se opametiti.
  • Nada

    07.02.2024 22:33
    Nema naslova
    I givikt bi pokvarili.Autobusi su toliko prljavi,da u njih stvarno ulazimo na sopstvenu odgovornost.Strašno.
  • R49

    07.02.2024 19:40
    Nema buniš
    Srpski e-QQ funkcioniše besprekorno, kaže njegova pokroviteljica, tzv premijerka.
  • Deki

    07.02.2024 19:01
    Deks
    Navikla masa da se vozi za 50 din pa misli ceo zivot ce tako,dokle ce grad da pokriva svaje godine po 7 -8miliona evra iz budzeta zato sto gsp vozi dzabe
  • Zokins

    07.02.2024 18:36
    karta
    Šta se događa ako se zaboravi uraditi chek out pri izlasku ?
  • Bimbum

    07.02.2024 18:32
    U gradskom saobraćaju sve kadrove treba otpustiti(Mislim na ove fabus,educons,BK)…Dali je moguće da se prvo rešava elektronika pa posle grejanje i klime???Hajde na tenderima da i kumovi klimatizeri budu u priči a ne samo IT….
  • Ja

    07.02.2024 17:58
    Pokrite se usima i cutite!
  • Novosadjanin

    07.02.2024 17:51
    A gde su kontrolori
    Tek sada je svercovnje uzelo maha. Danas pre podne samo na relaciji 5 ka centru njih oko 10 je uslo na srednja vrata i bez prislanjanja kartica na validator razmestilo se po busu. Vreme 09.15-09.50h. Takodje i u obrnutom smeru od Centra do Avijaticarskog na svakoj stanici po njih dvoje-troje je ulazilo na srednja vrata bez validacije ulaska. Nalazio sam se oko srednjih vrata pa sam taj deo busa postmatrao. Takodje veliki broj putnika i dalje kupuje karte kod vozaca. A bilo bi pozeljno da se objavi spisak mesta gde se mogu kupiti ili dopuniti nepersonalizovane kartice jer nije svakom zgodno da kod Futoske pijace ispred GSP blagajne ceka u dugom redu
  • @Nebojša

    07.02.2024 17:40
    Zato što se u NS cena razlikuje po zonama. Ako u gradu uđete u prigradski autobus i izađete iz njega isto u gradu, to je jedna cena, a ako izađete u prigradskom mestu druga. Dakle, nije u pitanju trajanje vožnje, nego destinacija. Moglo bi se to promeniti, pretpostavljam, ali se onda mora menjati čitav sistem.
  • @Lanmi

    07.02.2024 17:37
    Sistem na ulazu označi kartu po registarskom broju, a na izlazu je ponovo očita, registruje isti broj i oduzme iznos. Taj sistem postoji svuda gde se karte naplaćuju po zoni. Tamo gde nema zona, može da važi na određeno vreme, ali opet mora dva puta da se verifikuje, da bi se procenilo utrošeno vreme (u Atini, recimo). Nege se karte očitavaju i na izlazu da bi se smanjilo švercovanje (metro u Parizu ili Londonu vam otvori kapiju tek kad očita kartu). Ali, skoro uvek je obavezno dva puta očitati kartu i ona se uvek identifikuje preko svog broja. Nadam se da je objašnjenje jasno i bez politike. Pozdrav!

  • Stole

    07.02.2024 17:30
    Poplava NVO
    Posle Brava i Crte, očekujemo uskoro Brke da se pojave.
  • Bravo

    07.02.2024 17:09
    GSP
    Pogačar laže, neka ste ga razotkrili.
  • /

    07.02.2024 16:29
    /
    resite na srpski nacin: poskupite kartu i u bgu.


    nego, zar vas nije sramota kada dodje neki stranac pa vidi raspale, prljave buseve a kada udje u njih na monitoru umesto obavestenja gde se nalazi gleda ono neko letenje dronom sve u 16.

    a za te turiste ste stavili cirilicne displeje da uzivaju u njima-tako ste rekli
  • XO

    07.02.2024 15:51
    Za 1000din.vozim se 15puta po gradu,i ostane na računu 25 din.Kolko god da uplaćuješ ostaješ kratak za odredjeni broj dinara???Lepo ste to zamislili prevaranti!A,plus 400din za plastiku a cena proizvodnje iste je sigurno manja,e barabe barabske!!!!
  • Daki

    07.02.2024 15:40
    Bruka
    Ovo kao da je juče nastalo pa koristi ovo savremeno da se ne pojavi tehnološki napredak i kao da je kodnas prvo u svjetu pa se za bolje nezna. Ali prvo prodaj ovo pa posle se poet ugradi na malo boljem pa opet pa opet...
    SISTEM JE OČAJAN
  • Lanmi

    07.02.2024 15:25
    Sve i ništa
    Naširoko su odgovorili iz GSP-a, samo nisu odgovorili npr. kako sistem makar u teoriji može da se brani od duplog skidanja para kada su postupci za izlazak iz autobusa i za ulazak identični. Dakle, prilikom izlaska iz busa prisloniš karticu na uređaj. Prilikom ulaska u autobus prisloniš karticu na uređaj.
    Eto vam nacrtano pitanje bez političkog konteksta.
  • Validator je pokvare

    07.02.2024 14:56
    Meni je duplo skinuo vec 2 puta kartu vise... baguje. Lakse je ne raditi cekout...
  • Nebojša

    07.02.2024 14:52
    Zašto ne beogradski model?
    U Beogradu se karta, vrlo jednostavno, kupuje putem SMS-a, važi 90 minuta za bilo koji prevoz u zoni i košta - samo 50 dinara.
  • Kvrga

    07.02.2024 14:37
    Validatori
    Ti "validatori" baguju i ovde u Holandiji. Trebalo bi da naplacuju prema broju stanica koje si se vozio a ne fixnu cenu ako se vozis 2 stanice ili 20.
  • Stole

    07.02.2024 14:37
    Ima ko brine o tome
    Namoguće, GSP ima sektor unutrašnje kontrole koji reaguje i pre nego što autobus stigne do garaze, ako je nešto iskače za definisanu rutu kretanja vozila ili naplate karata.
  • Pera

    07.02.2024 14:19
    Ne ulazim u tvrdnje koje su iznete. Realno postoje problemi na terenu. Kao da sistem nije testira i dimenzionisan kako treba. GSP ne treba da gura glavu u pesak vec da popravi sistem.
  • Nikola

    07.02.2024 14:17
    "Bravo" je smejurija.
  • /

    07.02.2024 14:05
    /
    a jel vam provokacija da postoji jeftinija cena karte odredjena vremenom koriscenja

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna